NumaraPaneli.Com Kolay Yoldan Numara Onaylatmak

02:31:00

Merhaba beyler şimdi sizlere numara paylaşarak para kazandıran site numarapaneli.com’un tanıtımını yapacağım ilk olarak site ne işe yarıyor onu söyleyelim.Siteye kayıt oluyorsunuz  ardından numara talep ediyorsunuz bu numara erotik sohbet hattı numarasıdır.Eğer onaylanırsa size bir numara veriliyor ve bunu paylaşıp dakika toplamanızı istiyor.Ne kadar çok dakika toplarsanız yani sizin numaranızı arayıp kaç dakika konuşurlarsa bir komisyonda size veriyorlar.
Kullanımı çok basit ama yanlız kolay kolay numara onaylamıyorlar ben 2 tane hesap açtım ve ikisi ilede sürekli numara talep ettim ama gelmedi sonra biraz bekleyip aşağıda size verdigim makeleyi yazıp gönderdim 10 dk içinde geri dönüş yapıp numaramı verdiler.


NUMARA TALEP EDERKEN YAZMANIZ GEREKEN YAZI
Merhaba iyi çalışmalar eğer numara talebimi onaylarsanız seks sohbeti ve seks hikayeleri hakkında 2 adet sitem var.Günlük hitleri 600-1000 kişi arasında değişiyor ilk başlarda yeni olacağım için günlük 60-90 dakika arasında bir dakika toplayacağımı düşünüyorum.Bu dakika toplamı ilerleyen zamanlarda artacağından emin olabilirsiniz.Kolay gelsin.
Evet üstteki yazıyı hergün saat sabah 08:00 ile 13:00 gibi gönderirseniz 10 dakika içinde numara talebiniz onaylanıyor.Kendim 2 hesapta denedim ve başarılı bir sonuç aldım.


Like Yazılım Copyright © 2013
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates